301 00 Plzeň
C17: Ztotožnění s výroky
Ztotožnění s výroky
Pozn.: (N = 400,0)
Nejvíce dotázaných (57,6 %) se ztotožnilo s výrokem „Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad.“
34,3 % se ztotožnilo s výrokem „Městská tržnice je veřejný statek a má smysl do něj investovat“.
Nejméně dotázaných (8,1 %) se ztotožnilo s výrokem „Investovat do městské tržnice považuji za vyhozené peníze.“
C17: Ztotožnění s výroky (%, Muž)
Ztotožnění s výroky (dle pohlaví – muž)
Pozn.: (N = 197,9)
C17: Ztotožnění s výroky (%, Žena)
Ztotožnění s výroky (dle pohlaví)
Pozn.: (N = 202,1)
Z porovnání mezi muži a ženami vyplývá, že největší rozdíl se týká výroku „Investovat do tržnice považuji za vyhozené peníze“, který uvedlo 12,6 % mužů, zatímco jen 3,8 % žen
Největší procento dotazovaných (58,6 % mužů a 56,5 % žen) souhlasilo s výrokem „Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“
C17: Ztotožnění s výroky (%, UMO1)
Ztotožnění s výroky (UMO1)
Pozn.: (N = 126,4)
Největší část obyvatel UMO1 (56,9 %) souhlasili s výrokem „ Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“, zatímco 6,9 % považuje tržnici za „vyhozené peníze“
C17: Ztotožnění s výroky (%, UMO2)
Ztotožnění s výroky (UMO2)
Pozn.: (N = 88,8)
Největší část obyvatel UMO2 (50,9 %) souhlasili s výrokem „ Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“. 39,6 % souhlasí s výrokem „Městská tržnice je veřejný statek a má smysl do něj investovat.“
C17: Ztotožnění s výrokem (%, UMO3)
Ztotožnění s výrokem (UMO3)
Pozn.: (N = 124,8)
Nadpoloviční většina obyvatel UMO3 (65 %) souhlasili s výrokem „ Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“, zatímco 7,8 % považuje tržnici za „vyhozené peníze“
C17: Ztotožnění s výrokem (%, UMO4)
Ztotožnění s výrokem (UMO4)
Pozn.: (N = 60,0)
Největší část dotazovaných (53,4 %) obyvatel UMO4 souhlasili s výrokem „Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“. 9,7% považuje investici do městské tržnice za „vyhozené peníze“
C17: Ztotožnění s výrokem (%, 18-29 let)
Ztotožnění s výrokem (18-29 let)
Pozn.: (N = 68,8)
Nadpoloviční většina dotazovaných ve věkové kategorii 18-29 let (65 %) souhlasili s výrokem „ Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“, zatímco 8,9 % považuje tržnici za „vyhozené peníze“
C17: Ztotožnění s výrokem (%, 30-44 let)
Ztotožnění s výrokem (30-44 let)
Pozn.: (N = 122,9)
Největší část dotazovaných ve věkové kategorii 30-44 let (51,9 %) souhlasili s výrokem „Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“. 6,8% považuje investici do městské tržnice za „vyhozené peníze“
C17: Ztotožnění s výrokem (45-64 let)
Ztotožnění s výrokem (45-64 let)
Pozn.: (N = 130,8)
Nadpoloviční většina dotazovaných ve věkové kategorii 45-64 let (55,3 %) souhlasili s výrokem „ Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“, zatímco 10,9 % považuje tržnici za „vyhozené peníze“
C17: Ztotožnění s výrokem (%, 65-79 let)
Ztotožnění s výrokem (65-79 let)
Pozn.: (N = 77,4)
Největší část dotazovaných ve věkové kategorii 65-79 let (63,8 %) souhlasili s výrokem „Město vynakládá peníze i na zbytečnější věci. Městská tržnice není zase tak špatný nápad“. 5,0 % považuje investici do městské tržnice za „vyhozené peníze“
C18: Koncepce tržnice
Koncepce tržnice
Pozn.: (N = 367,4)
Nadpoloviční většině dotazovaných (59,5%) se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, Muž)
Koncepce tržnice (podle pohlaví – Muž)
Pozn.: (N = 173,0)
56,6% dotazovaným mužům se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, Žena)
Koncepce tržnice (podle pohlaví – žena)
Pozn.: (N = 194,4)
62,0% dotazovaným ženám se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, UMO1)
Koncepce tržnice (UMO1)
Pozn.: (N = 117,7)
56,8% obyvatelům UMO1 se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, UMO2)
Koncepce tržnice (UMO2)
Pozn.: (N = 80,4)
58,3% obyvatelům UMO2 se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, UMO3)
Koncepce tržnice (UMO3)
Pozn.: (N = 115,1)
61,1% obyvatelům UMO3 se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, UMO4)
Koncepce tržnice (UMO4)
Pozn.: (N = 54,2)
63,4% obyvatelům UMO4 se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, 18 – 29 let)
Koncepce tržnice (18 – 29 let)
Pozn.: (N = 62,7)
Nadpoloviční většině (58,0 %) dotazovaných ve věkové kategorii 18-29 let se zamlouvá koncepce: „Reprezentativní městská tržnice s širokým zázemím, která si ale vyžádá vyšší investici“
C18: Koncepce tržnice (%, 30 – 44 let)
Koncepce tržnice (30 – 44 let)
Pozn.: (N = 114,6)
60,5 % dotazovaným ve věkové kategorii 30-44 let se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, 45 – 64 let)
Koncepce tržnice (45 – 64 let)
Pozn.: (N = 116,6)
Nadpoloviční většině (59,4 %) dotazovaných ve věkové kategorii 45-64 let se zamlouvá koncepce: „ Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Koncepce tržnice (%, 65 – 79 let)
Koncepce tržnice (65 – 79 let)
Pozn.: (N = 73,5)
72,7 % dotazovaným ve věkové kategorii 65-79 let se zamlouvá koncepce: „Nízkonákladová městská tržnice, která plní základní požadavky na prodej potravin a případně dalšího zboží“
C18: Nakupující – chtějí tržnici (%, Koncepce tržnice)
Koncepce tržnice (Nakupující/nenakupující)
Pozn.: (N = 175,6)
C18: Nenakupující – chtějí tržnici (%, Koncepce tržnice)
Koncepce tržnice (Nakupující/nenakupující)
Pozn.: (N = 191,8)
Rozdělíme-li tazatele podle výchozích skupin (nakupující/nenakupující farmářské produkty) potom 54,9 % nakupujících preferuje nízkonákladovou městskou tržnici, zatímco u nenakupujících je tato skupina tvořena 63,6 %